تدارکات و بسته بندی جعفری

  • تلفن تماس:66714349 (21) 98+
  • فکس:66736068 (21) 98+
  • ایمیل:info@jafari-pack.com
  • وب سایت:http://www.jafari-pack.com
  • آدرس:تهران، خیابان امام خمینی، روبروی پاساژ ابزار یراق، کوچه شهید سلطانی، پلاک 10

تسمه کش های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

دستگاه تسمه كش تمام اتوماتيك دروازه اي به گونه اي طراحي شده كه قابل استفاده در خطوط توليد تمام اتوماتيك بدون دخالت نيروي انساني مي باشد به اين صورت كه محصول مورد نظر پس از بسته بندي اوليه بوسيله ابزار انتقال مانند كامواير و نوار نقاله به دهانه دروازه اي شكل تسمه كش هدايت مي شود و دستگاه به صورت خودكار عمل تسمه كشي را انجام داده و آماده براي تسمه زني بعدي مي شود.
اندازه دهانه دروازه اي دستگاه متناسب با نياز مشتري و با در نظر گرفتن حداكثر اندازه بسته هايي كه نياز به تسمه كشي دارندقابل سفارش مي باشد.
تسمه مصرفی در این تسمه کشها پلاستیکی PP و کریستال که در بازار با نام تسمه ماشینی فول اتوماتیک شناخته شده است می باشد که در رنگهای مختلف طبق نیاز مشتری با چاپ و ساده موجود می باشد.

تسمه کش های نیمه اتوماتیک

 

 

 

 

 

 

 

 

دستگاه های تسمه کش میزی نیمه اتوماتیک یکی از پرکاربردترین ، مناسب ترین و اقتصادی ترین دستگاه های بسته بندی می باشند. این دستگاه در صنوف مختلف کاربرد فراوانی دارد و بهترین وسیله برای بسته بندی کارتن در سایزهای مختلف است. 
طراحي ميزي شكل اين نوع تسمه كش ( تسمه زن ) باعث شده كه براي بسته بندي بسياري از كالاها كاربرد داشته باشد ، چه كالاهايي كه در بسته بندي مكعبي مانند كارتن و جعبه قرار دارند و چه كالاهايي كه در بسته بندي از پيش تعيين شده و منظمي قرار ندارند مانند لوله و پروفيل هاي سبك و … .
از مزایای این دستگاه می توان به موارد ذیل اشاره نمود
1. مصرف برق کم به گونه ای که اگر مدت زمان خاصی ( قابل تنظیم از چند ثانیه تا چند دقیقه ) با دستگاه کار نشود، دستگاه به طور خودکار در حالت standby قرار می گیرد و به محض ورود دوباره سر تسمه به داخل دهانه ، دستگاه شروع به کار مجدد می نماید.
2. سرعت تسمه زنی بالا
3. ایچاد سر و صدای کم
4. کیفیت و طول عمر بالا
5. كاربري آسان
6. كاملا ايمن و بدون خطر
7. بي نياز از هرگونه بست به منظور تسمه كشي
روش كار دستگاه به گونه اي است كه اپراتور فقط سر تسمه را دور كالاي مورد نظر چرخانده و وارد دستگاه مي كند و ادامه كار به عهده دستگاه بوده و بدون نياز به بست و با استفاده از عمل ذوب كردن دو سر تسمه را بسيار محكم به هم چسبانده و عمل تسمه كشي خاتمه مي يابد.